Přihlaš se

Dámské tenisky a boty Nike SB Dunk Low

Scrolluj dolů
Scrolluj dolů
Scrolluj dolů

Dunk Low

Hořkosladký příběh prohry a vítězství. Po nezdařených pokusech v 90. letch, kdy se Nike snažilo proniknout na nový trh přichází Reese Forbes, Gino Iannucci, Richard Mulder and Danny Supa, profi skeatový tým, jež kolem počátku nového milénia zachránil Nike jméno. Společně dají dohromady sneakers, které si získají jak skateovou komunitu, tak širší veřejnost snekerheads. Model vychází z klasických b-ballových Dunks designéra Petera Moora. Novou technologií zde použitou je Zoom Air na patě boty spolu s velkým polstrovaným jazykem pro větší pohodlí. Konečně Nike nabízí nositelné a pohodlné sneakers na skate. Rozhodnutím milénia bylo spouštět model v limitovaných počtech jen v exkluzivních shopech. Tento strategický krok rozpoutal neuvěřitelný hype ústící v nekonečné hodinové fronty, které se výjimečně zvrhly až ve výtržnosti. Takový byl SB Dunk zájem! 

Nike SB

Nápad na Nike SB byl inspirován dvěma klíčovými událostmi na konci 90. let - obnovením popularity skateboardingu a vydáním basketbalové boty Nike Dunk, kterou si skejťáci začali osvojovat pro její design a odolnost. Nike SB byla oficiálně uvedena na trh v březnu 2002 se čtyřmi počátečními barevnými variantami Dunk Low Pro. To znamenalo vyhrazený vstup společnosti Nike na skateboardový trh. Nike SB spolupracovala s mnoha profesionálními skateboardisty, jako jsou Paul Rodriguez, Stefan Janoski a Eric Koston, na vytvoření signature modelů bot přizpůsobených jejich individuálnímu skateboardovému stylu. V roce 2023 uvedla značka na trh další společnou siluetu Dunk s Yuto Horigomem - vítězem prvních olympijských her ve skateboardingu. Její oddanost skateboardingu přiměla Nike SB ke spuštění speciální aplikace s názvem "Nike SB", která se stará o skateboardovou komunitu. Aplikace poskytuje obsah související se skateboardingem, novinky a informace o produktech. Značka je známá svými kreativními a jedinečnými motivy pro releasy tenisek. Některá témata zahrnovala řetězce rychlého občerstvení jako McDonald's a Starbucks, stejně jako spolupráci se skate obchody a umělci.