Přihlaš se
26 produktů

Tenisky dle vašeho výběru

Scrolluj dolů
Scrolluj dolů
Co spojume berlínské techno party a britský festival Summer of Love? Model tenisek adidas ZX 8000.

ZX

Série ZX začala v roce 1984 jako čistě běžecká obuv. Jacques Chassaing a Markus Thaler dále rozdělili řadu ZX na tréninkové a závodní modely. Původní myšlenkou tohoto modelu bylo vytvořit obuv vhodnou pro běh na dlouhé vzdálenosti. Byla testována profesionálními běžci a získala si uznání pro své výkonnostní schopnosti, díky nimž je vhodná pro trénink a maratony. Ty byly dále specifikovány podle toho, zda při běhu hledáte podporu pronace nebo supinace. Nakonec je bylo možné rozlišit podle názvu a barvy - Cushion (modrá), Support (žlutá), Guidance (zelená) a Racing (červená). Využívaly systém Torsion, který poskytoval běžci potřebnou oporu, a technologii Soft Cell pro odpružení, čímž zahájily novou éru běžeckých bot. Systém Torsion je plastová podpora klenby umístěná v mezipodešvi, navržená tak, aby umožnila nezávislý pohyb přední části chodidla a paty při zachování stability.

adidas Originals

Historie značky adidas sahá až do roku 1920, kdy její zakladatel Adolf Dassler začal vyrábět sportovní boty v prádelně své matky v Německu, v městečku Herzogenaurach. Adolf a jeho bratr Rudolf, původně známí jako „Továrna na boty bratří Dasslerů“, spolupracovali na vytvoření inovativní obuvi pro sportovce. Jejich boty získaly uznání pro svou kvalitu a výkon. To vedlo k jejich prvnímu velkému průlomu během olympijských her v roce 1936, kdy americký sprinter Jesse Owens vyhrál čtyři zlaté medaile a na nohách měl jejich tretry. Sedmdesátá léta znamenala pro adidas další milník, a to uvedením ikonických tenisek Superstar, které se vyznačují výraznou skořepinovou špičkou a koženým svrškem. V průběhu let značka pokračovala v inovacích a spolupráci se sportovci, návrháři a celebritami. V posledních letech adidas rozšířil své zaměření i mimo sportovní oblečení, ponořil se do sfér životního stylu a módy. Klíčovým momentem byl také závazek značky k udržitelnost a iniciativou “Adidas Better Place Program“, jehož cílem je snížit dopad na životní prostředí prostřednictvím odpovědných výrobních postupů a recyklovaných materiálů. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního oblečení, která je známá svými inovacemi, stylem a neochvějným odhodláním podporovat výkon sportovců. V současnosti jsou nejvyhledávanějšími modely adidas Samba nebo Campus. Součástí značky je také sportovní odnož s názvem Performance. Ta se liší jak zaměřením, tak logem.